Who’s that pokemon?

080410

1204


 

Semalam adalah hari ketiga aku kat sini. Aku banyak duduk office buat research untuk projek aku ngan ria. Pagi tu, aku ngan ria volunteer untuk masuk meeting ash handling. Geng ash handling dengan geng boiler selalunya akan meeting sesama sebab saling bergantung each other. Kitorang pun dengar lah dorang bincang2 tentang defect yang berlaku. Untuk pengetahuan, meeting akan dijalankan setiap hari pada pukul 8.45 pagi. Kesemua maklumat akan dicatatkan di atas white board besar. Assistant manager untuk boiler kalau tak silap, Mr. Chew pon alumni Uniten gak. So memang banyak gak ar bekas2 uniten yang masuk ke sini. Ada harapan neh.hoho

Lepastu, hari ni gak kitorang dapat tag dengan swipe card untuk access banyak tempat kat sini. Sebelum ni memang sakit gak ar kalau tak de swipe card ni. Nak masuk main entrance, kena turun dulu pi register kat security amik pas visitor ngan pas kereta. Pastu nak masuk office pun susah. Nak kena tunggu mana2 officer datang touch card dorang baru dapat masuk sekali. Peh. Macam pendatang pun ada. Tapi takpe la. Kitorang pun budak2 lagi. Mana layak main touch2 card ni. Sekarang ni bila dah ada tag ngan card, baru ar cam otai!


 



Gotta catch 'em all!

Thursday, April 8, 2010 pada pukul 2:17 PM

7 Comments to "Who’s that pokemon?"

stress tol muka...relax la bro

haha..itu muka relax la tu. muka stress sebab banyak pakai duit do duk sini! hahaha

Posted by SHukri ( April 9, 2010 at 12:51 PM )

oit bukan mr CHEW la tp mr CHU
CHEW tu plant manager tg bin hheheheheh

oo yeke? hahahaha silap la pulok!

Posted by Anonymous ( April 10, 2010 at 7:41 AM )

tak pasal2 ko kena pecat lak sakai...hahaha salah nama... sakai btol.. ko expand ke ape gamba tu..nmpk gemok.. hahaha

hahaha.asal lak. tu bukan bos aku. tapi senior aku ngan ko. last2 ko pon kene pecat skali.hahahaha

aku memang dah gemok pon skang. makanan2 kat pontian sedap dan menggemokkan.hahahahaha

Posted by Anonymous ( April 15, 2010 at 6:15 PM )

dia dak uniten jugak ke?... hahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails