Hari pertama sekolah!

050410
2032

Aku bangun awal pagi arini. biasa lah. semangat nak pakai seluar baru ngan kasut baru. Genap 8 tepat aku pon dah terpacak kat pintu pagar Tanjung Bin Power Plant (TBPP) bersama dengan ria ngan mai cegu geo. Nak masuk kena daftar dulu. macam2 gak ar nak kena. lebih kurang cam pendatang asing nak masuk malaysia. Bila dah masuk dalam tu dapat la aku tengok rupa TBPP ni yang sebenar. boleh tahan besar gak dia punya kawasan. Kitorang pon pastu jumpa lah En Azizi Mazlan. Dia ni yang bertanggungjawab atas trainee2 kat sana. Dia ni pun bekas pelajar uniten jugak batch 2002. kira dah otai la sekarang ni.



Pemandangan TBPP dari dekat



Admin nye building kat sini lawa giler seyh dalam tu. ada taman dengan kolam ikan lagi. waklu. rumah aku pon takde. giler power!


Taman di tengah2 admin building





Arini takde tugas sangat pon. Cuma kena isi form2 pastu kena settle kan untuk PPE. aku dah lah lupa bawak safety boot datang sini. terpaksalah beli kat kedai jap petang tadi. tapi style lagi la dari yang lama.


Rajin tetapi power!


Nak kena solat isyak pastu nak pi kuar makan lu. Nanti2 ada masa aku sambung lah kot. itupun kalau budak yang dah power tu tak jadi skema balik!

Monday, April 5, 2010 pada pukul 8:32 PM

0 Comments to "Hari pertama sekolah!"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails