Tuka tajuk macam tuka baju

260310

1206


 

Ada sebab kenapa saya tuka title blog saya dari bila budak skema jadi ensem kepada bila budak skema jadi power. Sebabnya nanti ada orang cakap saya perasan ensem.


 

Tapi tajuk tu sebenarnya bukan mengenai saya pun. Ini adalah mengenai seorang budak yang kerja siang malam dengan berniaga keropok lekor di pantai cahaya bulan.


 

Pada suatu hari emaknya meminta dia pergi ke kedai ah seng untuk membeli kicap jalen pasti sedap! Selepas dia balik dari kedai, terjatuh lah dia di atas satu jambatan kayu yang dibuat untuk kegunaan motor dan 'tenggiling' menyeberangi sungai lemas. Akibatnya dia hampir terjatuh ke dalam tasik sedangkan tiada tasik di situ! Inilah yang memusykilkan penduduk kampung hingga menyebabkan dia dibuang daerah. Mungkin suatu masa nanti, anda juga akan berjumpa dengannya…

Friday, March 26, 2010 pada pukul 12:11 PM

4 Comments to "Tuka tajuk macam tuka baju"

hape daaaa....budak tuh sewel kot

dia sewel macam yayayayaya!huhuhu

Posted by Anonymous ( March 27, 2010 at 9:26 PM )

aku rasa budak tu lebih kepada sakai.. hahahaha

dia sakai sebab dia suka ikut cara monyet!hahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails